Jūs novērtējat neatkarību un neatkarību, baudiet elastīgu grafiku un padomājiet par papildu ienākumiem vai uzņēmējdarbības iespējām, un jūs varētu vēlēties apsvērt tiešās pārdošanas ieņēmumus. Izvēloties tiešo tirdzniecību kā ienākumu avotu, ļoti svarīgi atcerēties, ka tiešā tirdzniecība nav „viegli ienākumi” un neviens „ātri nekļūs bagāts”. Tomēr, cilvēkiem, kuri uzstāda reālus mērķus un kuriem patīk darboties elastīgā, pašregulējamā vidē, tiešā tirdzniecība piedāvā brīnišķīgas iespējas, kas ierobežotas tikai ar pašu centieniem.
Dažiem tiešā tirdzniecība nozīmē dažu stundu veltīšanu nedēļā, lai nopelnītu nelielus ienākumus vai iegādātos preces vai pakalpojumus ar atlaidi personīgai lietošanai vai ģimenei. Citiem tā ir apņemšanās attīstīt tirdzniecības pārstāvju tīklu, kas apmācīti tā, lai arī viņi būtu veiksmīgi.
Katrs no šiem scenārijiem ir iespējams un izplatīts tiešajā tirdzniecībā. Katram no tiem nepieciešams atšķirīgs ieguldījuma līmenis, bet vienojošais ir tas, ka uzliekot sasniedzamus mērķus jau sākumā, un attīstot un pieturoties pie realizējama plāna, panākumi noteikti būs. Svarīgi atcerēties, ka tirdzniecības pārstāvji, kuri saņem ievērojamus ienākumus, ir ilgi strādājuši, iespējams gadiem, lai sasniegtu šādu panākumu līmeni. Viņi ir izveidojuši izpratni par biznesu, un ļoti iespējams, rekrutējuši un apmācījuši tirdzniecības pārstāvju tīklu. Viņi ir bijuši uzcītīgi un neatlaidīgi sava biznesa izaugsmē visu laiku.
Patiesībā visu kategoriju preces, kuras tiek pārdotas parastos veikalos vai tirdzniecības centros, ir pieejamas ar tiešās tirdzniecības starpniecību.
- personīgas lietošanas produkti – kosmētika, smaržas, ādas kopšanas līdzekļi, juvelierizstrādājumi, apģērbi;
- veselības veicināšanas produkti – uztura bagātinātāji, uztura plāni, fitness, aromaterapija;
- mājsaimniecības preces – virtuves piederumi,
- elektroierīces, uzkopšanas preces;
- preces ģimenei – grāmatas, rotaļlietas, spēles, audio un video preces;
- pakalpojumi – piemēram, telekomunikācijas.
Kamēr citās jomās, piemēram, pasta pasūtījumiem, tiešajam pastam un globālajā tīmeklī, piedāvā arī iespēju veikt pirkumus no mājām, tiešās tirdzniecības uzņēmumiem ir unikālas priekšrocības.Tā ir iespēja sniegt klientiem izdevību runāt ar kādu, kurš pārstāv uzņēmumu, pārzina piedāvātos produktus, un ļoti bieži arī paši lieto šos produktus.
No tiešās tirdzniecības iespējas – „pamēģināt un pārbaudīt”, īpaši iegūst personīgās lietošanas produkti. Tas pats attiecas arī uz grāmatām un sadzīves priekšmetiem, kuri var nebūt viegli pieejami mazumtirdzniecības veikalos.
Personīgas rekomendācijas no apmierinātiem klientiem ir spēcīgs apliecinājums. Lielākajai daļai tiešās tirdzniecības uzņēmumu pastāv iespēja apskatīt, aptaustīt un dažkārt arī pat izmēģināt produktu pirms lēmuma par tā iegādi – visi piedāvā papildus iespēju piegādāt pasūtījumu mājās.
Pateicoties elastīgumam, tiešā tirdzniecība ir pievilcīga plašam cilvēku lokam. Spējas būt veiksmīgam tiešajam pārdevējam nav ierobežotas tikai viena noteikta tipa cilvēkiem. Daži piemēri, kad dažādu sfēru un rakstura cilvēki guvuši panākumus:
- Vīrieši un sievietes, kuri vēlas papildināt savus vai ģimenes ienākumus;
- Mātes un citi aprūpētāji, kuri meklē elastīgas ienākumu iespējas, kas būtu piemērotas viņu ģimenes saistībām;
- Pretenciozi cilvēki, kuri meklē iespējas izveidot pašiem savu veiksmīgu uzņēmējdarbību, kur ienākumi atkarīgi tikai no ieguldījuma un spējām, un nav ierobežojumu ienākumu apjomam;
- Cilvēki, kuri ir priekšlaicīgi pensionējušies, bet nespēj pretoties iespējai veidot jaunu biznesu un sociālās saites;
- Cilvēki ar invaliditāti, kuriem grūti atrast darbu parastajā darba tirgu, bet kuri vēlas paši kontrolēt savu darba dzīvi;
- Labdarības nolūkā, kur cilvēki saskatījuši tiešās tirdzniecības elastīgumu kā ideālu iespēju nopelnīt naudu izvēlētai labdarībai vai citam labam nolūkam;
- Un citi.
Tātad, ja jūs plānojat kļūt par tiešu pārdevēju, vispirms ir jānosaka mērķi un jāizvērtē visas pieejamās iespējas, pamatojoties uz šiem konkrētajiem mērķiem.