LTTA No Comments

18.-19. martā Briselē notika 9. Eiropas tiešās tirdzniecības konference, ko organizēja Eiropas Tiešās tirdzniecības asociācija-Seldia. Konferencē piedalījās dažādu nozaru eksperti, Eiropas institūciju, nacionālo tiešās tirdzniecības asociāciju un lielāko tiešās tirdzniecības uzņēmumu pārstāvji. Latvijas Tiešās tirdzniecības asociāciju konferencē pārstāvēja Gintauts Zaleckas, ģenerālsekretārs Baltijas valstīs.

Konferencē tika aplūkots plašs tiešās tirdzniecības nozares tēmu loks, tostarp inovāciju un digitalizācijas ietekme uz tiešo tirdzniecību, patērētāju aizsardzības jautājumi un stratēģijas tiešo pārdevēju iesaistīšanai un motivēšanai. Ar prezentācijām un atziņām dalījās pieredzējuši eksperti:

– Eiropas Komisijas Tiesiskuma un patērētāju ģenerāldirektorāta Patērētāju lietu direktore Isabelle Pérignon iepazīstināja ar Eiropas Komisijas plāniem par iespējamām izmaiņām influenceru mārketinga regulējumā, lai nodrošinātu lielāku skaidrību un juridisko noteiktību attiecībā uz šo darbību.

– Inovāciju un digitālās ekonomikas eksperts profesors Thierry Rayna analizēja patērētāju pārtapšanu par aktīviem tirgus dalībniekiem (angļu valodā „from consumers to prosumers“).

– Tiešās tirdzniecības uzņēmumu vadītāji apsprieda nozares nākotnes perspektīvas un tehnoloģisko inovāciju ietekmi.

Kā norāda Baltijas tiešās tirdzniecības asociāciju ģenerālsekretārs G.Zaleckas, dalība šādos pasākumos sniedz iespēju ne tikai stiprināt sadarbību starp Eiropas tiešās tirdzniecības asociācijām, bet arī iepazīties ar plānotajām ES likumdošanas iniciatīvām, diskutēt par nozares jaunākajām tendencēm un izaicinājumiem un mērķtiecīgi strādāt pie tiešās tirdzniecības nozares ilgtermiņa izaugsmes un ilgtspējīgas attīstības.