26. janvārī Latvijas tiešās tirdzniecības asociācijas priekšsēdētājs Aleksandrs Čakste sniedza tiešraides interviju Rīgas TV24 uz aptaujas rezultātiem par tiešās pārdošanas Latvijā un Baltijas valstīs.
Baltijas valstīs visbiežāk tiešās tirdzniecības produktus izvēlas Latvijas iedzīvotāji
Vairāk nekā puse jeb 60% Latvijas iedzīvotāju vismaz viena produkta iegādei izmantojuši tiešās pārdošanas tirdzniecības aģenta pakalpojumus, secināts Latvijas tiešās tirdzniecības asociācijas (LTTA) veiktajā pētījumā. Savukārt Lietuvā šis skaitlis sasniedz 55% un Igaunijā 54%.
Pērn Latvijā tiešās tirdzniecības tirgus pieauga par 12%
Pagājušajā gadā tiešās tirdzniecības industrijas kopējais apgrozījums Latvijā saglabāja augstu izaugsmes līmeni un pieauga par 12%, līdz 29,1 miljoniem eiro (bez PVN), salīdzinājumā ar 2012. gadu, kad tas pieauga par 11%. Cilvēku skaits, kuri ir iesaistīti tiešajā tirdzniecībā, Latvijā ir palielinājies par 4%, t.i. no 40,9 tūkstošiem konsultantu 2012. gadā līdz 42,5 tūkstošiem 2013. gadā.
PTTAF Inovāciju balva Baltijas TTA!
Pasaules tiešās tirdzniecības asociāciju federācijas (PTTAF) rīkotās reģionālās konferences „Austrumi satiekas ar Rietumiem” laikā Stambulā rīkotajās svinīgajās pusdienās, PTTAF priekšsēdētājs un „Avon” izpilddirektors Andrea Jungs (Andrea Jung) pasniedza PTTAF Inovāciju balvu Baltijas Tiešās tirdzniecības asociācijas ģenerālsekretāram Gintautam Zaleckas (Gintautas Zaleckas).