- Tā ir kvalitātes un uzticamības zīme patērētājiem, publiskām organizācijām un varas institūcijām;
- Iespēja būt redzamiem vietējā un starptautiskā mērogā;
- Vienota balss vietējās varas institūcijās par juridiskiem jautājumiem, konsultācijās ar varas pārstāvjiem, kā arī nozares interešu pārstāvniecība;
- Iespēja piedalīties un ietekmēt likumdošanas procesu;
- Regulāra informācija par likumdošanas un citām izmaiņām, kas saistītas ar nozari;
- Regulāra informācija par tiešās tirdzniecības nozares statistiku un tendencēm (vietējā un starptautiskā mērogā);
- Komunikācijas iespējas ar vadošajiem nozares uzņēmumiem;
- Aizstāvība, konsultācijas un palīdzība krīzes pārvaldībā;
- Palīdzība jauniem dalībniekiem ienākt tiešās tirdzniecības nozarē;
- Tirgus, patērētāju pētījumi & ieskats nozarē;
- Izglītības & apmācību projekti.